PUTEREA NU STA IN INFORMATIE

CI IN MODUL IN CARE O FOLOSIM

"Un client este vizitatorul nostru cel mai important; el nu depinde de noi. Noi depindem de el. El nu ne intrerupe in munca noastra. El este scopul acesteia. El nu actioneaza in afara afacerii noastre. El este parte a acestei afaceri. Nu ii facem o favoare daca il servim. El ne face o favoare creand oportunitatea de a-l servi."

Mahatma Gandhi

Referinte

Respectul reprezinta punctul central al unei relatii de afaceri. Iar crearea unei relatii de afaceri optime reprezinta punctul central al colaborarii dintre orice client si furnizor. Orice persoana va recunoaste, cel putin la nivel teoretic, importanta acestor elemente. In conditiile in care relatia este atat de importanta, cum se explica insa ca o buna parte din companii se rezuma sa masoare veniturile obtinute de la clienti si nu relatia in sine? Credem ca acest lucru se datoreaza faptului ca este usor a masura cifre si mult mai dificil de a masura sentimente.

In ciuda acestei dificultati, Evcont continua sa lucreze cu cifre si sa masoare sentimente, investind intr-o relatie de afaceri de succes, pe termen lung. O relatie de calitate care sa va recompenseze atat pe dumneavoastra, cat si pe noi insine.

O relatie de afaceri de calitate, pe termen lung, se cladeste insa pe incredere, printr-o comunicare deschisa si transparenta. Printre cei care si-au pus increderea in mainile noastre se numara societati comerciale cu capital de stat si privat, cu personalitate juridica romana sau afiliate unui grup international sau multinational, activand in industria auto, hoteliera, energetica, industria hoteliera si de constructii, productie confectii, curierat international, echipamente IT si solutii software, distributia si/sau comercializarea de produse de larg consum, import-export si retails .

Developed by Ortographics